Spustili jsme nový e-shop. Pokud jste měli registraci na našem starém e-shopu, vytvořte si prosím novou. Děkujeme.

Reklamace

Jak postupovat při reklamaci

Pokud chcete sledovat stav vyřizování Vaší žádosti a jste v našem internetovém obchodě registrován(a), prosím přihlašte se.
Po přihlášení Vám bude ve formuláři nabídnuto zboží, které jste u nás zakoupil(a).

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a zašlete k nám na adresu: Rosická 653, 19017 Praha-Vinoř. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Přibalte k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete níže: