Lodní závěsný spalovací motor Suzuki DF9,9 Hp
Je ve výkonnostní třídě 7.3 kW (9.9 koní) jediný čtyřtaktní motor na trhu s vícebodovým vstřikováním. SUZUKI nabízí i tento malý závěsný motor s technologiemi pro vyšší výkonnostní řady. Použitím nové technologie bezbateriového vstřikování paliva nabízí motor rychlé a snadné starty. V kombinaci se systémem Lean Burn je DF9.9B nebývale úsporný, ale přitom v chodu klidný.
Modely DF9.9B, DF15A a DF20A jsou prvními závěsnými motory ve své třídě, které nabízejí vstřikování paliva. Inženýři společnosti Suzuki slaví obrovské úspěchy především díky tomu, že se zredukovalo množství komponent a tím i hmotnost těchto motorů. Všechny nové komponenty, jako jsou vysokotlaké palivové čerpadlo, chladič paliva, separátor par, vstřiky a nová škrtící klapka, byly vytvořeny tak lehké a malé, jak jen to je možné. Celý systém pracuje bez baterie, což je dalším prvenstvím v této třídě. Zatímco ostatní výrobci potřebují baterii kvůli poskytnutí jemnějších startů, pravidelnému běhu motoru a lepší akceleraci za všech podmínek, Suzuki vám toto vše přináší i bez potřeby baterie. Motory jsou navíc přibližně o 5% lehčí než nejbližší konkurent. Díky vstřikování paliva je běh motorů plynulejší a bez znatelných vibrací.
MODEL | DF 9,9 Hp |
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA | S - 381mm, L - 508 mm |
SYSTÉM STARTOVÁNÍ | Manuální, elektrické |
HMOTNOST kg | S - 44 kg, L - 45, kg |
TYP MOTORU | OHC |
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Elektronické vstřikování |
POČET VÁLCŮ | 2 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm33 | 327 |
VRTÁNÍ X ZDVIH mm | 60,4 x 57 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 7,3 Kw |
ROZPĚTÍ MAXIMÁLNÍCH OTÁČEK rpm | 4700 - 5700 |
ŘÍZENÍ | Pínou , dálkové |
SYTIČ | Elektronický |
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ l | 1 l |
PALIVOVÉ NÁDRŽE l | Externí 12 l |
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI |
ALTERNÁTOR | 12V 6A ( dle modelu ) |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Na silentbloku |
TRIMOVÁNÍ | Ruční trim a tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2,08 :1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.